360תהליכי עבודהתכנון וחיזויתכנון מדידה ובקרהליווי מנהלים
צרו קשר

המלצות

טל הראל – מנהלת שרות צרכנים – קוקה קולה:
"Wiservice מלווה אותנו בשנים האחרונות במגוון רב של פעילויות ביניהן תכנון התקינה, תגמולים, מדידה ובקרה וניהול המשמרת. הליווי מתבצע תמיד במקצועיות גבוהה, ברצון עז להצליח ועל הצד הטוב ביותר שניתן.
לאורך כל התקופה קיבלנו מאסף שרות אישי ובזמן תגובה מהיר לשינויים ולדרישות שלנו בארגון.
אין לי ספק בתרומה של Wiservice להעלאת רמת השרות ללקוחותינו ואין לי ספק שנמשיך לעבוד יחדיו להצלחה."
יניב וצלר – מנהל מערך מוקדי שרות ומכירה – רשת בתי מלון ישרוטל:
"אסף מלווה אותנו כבר למעלה משנה בבנייה והטמעה של מערכי דוחות, ביצוע ניתוחים אנליטיים, ליווי מערך מנהלי המשמרת לשיפור הזמינות, ליווי מנהלות הצוותים להשאת ביצועים ועוד. באמצעות הכלים שבנה והטמיע אסף, הנתונים נגישים יותר, ממוקדים יותר ומאפשרים הסקת מסקנות מהירה ואיכותית. אסף חותר תמיד למצוינות, איכות ללא פשרות וכל זאת באדיבות רבה. היתרון הגדול בעבודה עם אסף נמצא ביכולת חשיבה מחוץ לקופסא ולא דרך עיניי הארגון , כך עולים הפתרונות היעילים ביותר."
עוז ברלוביץ – מנכ"ל "ארקיע אינטנשיונל" - שרותי תעופה בע"מ :
"מזה 3 שנים ש- Wiservice בהובלתו של אסף מלווים אותנו בהצלחה במגוון פתרונות לשיפור הביצועים במוקד המכירות והשרות של "ארקיע".
תכנון יעדים ובקרת ביצועים, מודלי תגמול לבעלי התפקידים השונים, ליווי מנהלים, תכנון כוח-אדם, ליווי אנליטי וניהולי לקבלת החלטות אסטרטגיות ועוד.
הליווי המקצועי והמענה האיכותי באים לידי ביטוי ברמת שרות גבוהה יותר, חסכון במשאבים, שיפור תהליכים וכמובן גידול משמעותי במכירות.
עם תוצאות אי אפשר להתווכח, לכן ברור לי ששיתוף הפעולה שלנו עם Wiservice ימשיך גם בשנים הבאות"

 
יעל בטש – מנהלת מחלקת מוקדים – שרותי בריאות כללית:
"אסף ליווה אותנו במהלך פרויקט ההקמה של מרכז שירות הלקוחות 2700*. אסף עסק בהבניה מחדש והקמת תהליכי בקרה לכל תהליכי העבודה במרכז שירות הלקוחות, אפיון מערך הדיווח והמדידה וליווי אנליסטים בהקמת התחום מול הספקים החדשים ובהתאם להסכמי ההתקשרות המפורטים. אסף הביא עמו ניסיון רב במגוון רחב של עולמות תוכן והיה שותף פעיל בהקמת מרכז שירות הלקוחות הגדול בתחומו בארץ – 2700*. מקצועיותו ואישיותו תרמו רבות להצלחת הפרויקט."
מוניקה אברבוך – מנהלת ערוץ פועלים בטלפון – בנק הפועלים:
"פועלים בטלפון" הינו המוקד המרכזי לניהול הקשרים של בנק הפועלים עם לקוחותיו, במגוון של ערוצים ישירים, ומהווה את חוד החנית השרותית והטכנולוגית של הבנק במאמציו להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר במערכת הבנקאית. ניהול מוקד טלפני דורש התחדשות תמידית, הן בהיבטים שרותיים-ערכיים והן בהיבטים של אימוץ כלים טכנולוגיים מתקדמים, שיעזרו בניהול אפקטיבי של המשאבים. במסגרת החתירה למציאת כלים אלו, יצרנו קשר עם חברת הייעוץ בה עבד אסף לבניית מערכת סימולציה לחיזוי רמות שירות  (SLA), שתשמש ככלי לתכנון אסטרטגי של משאבים. בתום הפרויקט, אותו ניהל אסף, קיבלנו כלי מתוחכם אך פשוט להפעלה, ובעל רמת דיוק גבוהה, שאפשר לנו הן שימוש ככלי עזר לתכנון אסטרטגי, כפי שהוגדר ביעד הפרויקט והן שימוש באופן שוטף בהיבטי תכנון השיבוץ וניהול המשמרת בזמן אמת, דבר שהיווה ערך מוסף אמיתי. אסף הפגין רמת ידע גבוהה,  מחויבות וחתירה להשגת תוצרים ברמה הגבוהה ביותר ולשביעות רצוננו המלאה."

 
תומר כהן – מנהל שיווק ומכירות – Tomax:
"חיפשנו חברה שתעצב לנו את תהליכי המכירה וניהול הלקוחות. מצאנו חברה ששמה לה כחזון את הצלחתנו ומהר מאוד השכלנו להשתמש במוצריה הנוספים כגון בניית טפסים ממוחשבים, בדיקת התכנות משאבים כשרות ללקוחותינו ועוד. 
אני בטוח ש - Wiservice תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות."
סיגל גרבר - מנכ"ל משותף:
"שכרנו את שרותיו של אסף לספק פתרונות ללקוחותינו. אפיון מערכות, הגדרת מערך מדדים ומיפוי עומסים הינם מקצת הפתרונות שאסף סיפק.
לכול אורך הדרך, אסף ביצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, באופן מקצועי ואיכותי.
אסף הפגין ידע נרחב במגוון עולמות תוכן ותרם לנו רבות להצלחת הפרויקט לשביעות רצון הלקוח.
אין לנו ספק כי אסף ימשיך לתרום לנו גם בעתיד."

 
לירון מור – סמנכ"ל שיווק ומכירות :
"לאחר המיפוי הראשוני שביצע אצלנו אסף במוקד המכירות הבנו שיש לו הרבה לתרום לנו. אסף ליווה אותנו בנושאים רבים כמו בנייה והטמעה של מודל התמריצים, שיפור הדוחות והוספת מדדים חדשים, ליווי מנהלת המחלקה, תכנון יעדים ועוד. בנוסף, הניסיון של אסף אפשר לי להתייעץ עמו בנושאים רבים נוספים. אין לי ספק שעבודתו של אסף תרמה ותתרום להצלחת הפעילות." 
לירון דולב – מנהלת מטה אגף מכירות שטראוס מים :
"לאחר שביצענו שינוי מבנה ארגוני, חיפשנו מומחה לגיבוש מערך מדידה חדש. הניסיון של אסף הוכיח עצמו מהר מאוד. אסף ביצע מיפוי מקיף של פעילות האגף ויישם את הממצאים באפיון מדדים קריטיים להצלחה ולהטמעת תהליכי בקרה חדשים. הפעילות של אסף תרמה לנו רבות בשיפור יכולות הבקרה וקבלת ההחלטות. אין לי ספק שנשתמש בשרותיו של אסף גם בעתיד."
רן זייף – מנהל מדור תפעול ותהליכי שרות, כ.א.ל :
"אסף ביצע עבורנו תהליך של מיפוי והמלצות לשיפור הזמינות במערך השרות שלנו. לאורך כל הדרך, עבודתו של אסף הייתה מקצועית, מקיפה ואיכותית.
אסף הביא אתו ניסיון וידע עשיר בעולמות התוכן דבר שאפשר לנו להתחיל ליישם את המלצותיו באופן מידי.
אין לי ספק שנעבוד עם אסף גם בעתיד."
זיו שלו - מנכ"ל טלאול:
"נחשפתי לעבודת Wiservice לראשונה, תודות למיפוי שהם ביצעו באחד המוקדים המורכבים שלנו. הצלחתם במיפוי ויצירת כלים אפקטיביים לטיפול בשלל היעדים של המוקד הובילה להתקשרות קבועה של Wiservice עם יחידת האנליזה שלנו בנושאים שונים – מערך המדידה הניהולי, ניהול תורים וכדומה.
המקצועיות והניסיון של Wiservice בהנהגתו של אסף עזרה ותמשיך לסייע לנו להטמיע שיפורים ולקבל נקודת מבט רחבה ועשירה יותר לטובת לקוחותינו."
אילן פרנקו – מנהל הפעלה ראשי, דרך ארץ - כביש 6:
"ביקשנו את עזרתו של אסף לגבש המלצות לביצוע התאמות במודל התגמול של אחת מיחידות השרות שלנו בכביש 6.
בדומה למפגשים הקודמים שלנו עם אסף, גם הפעם קיבלנו מענה מקצועי ומהיר.
אסף ידע לפרוס את כל האפשרויות העומדות בפנינו ולהציג המלצותיו בהתאם המיושמות בימים אלה.
אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה גם בעתיד"
טוני כהן – מנהלת שיווק ארצי – "מכבי שרותי בריאות" :
"אגף השיווק ב"מכבי שרותי בריאות" מנהל מגוון רב של פעילויות וערוצים.
כמות המדדים, הדוחות והנתונים היא גדולה וחיפשנו דרך הסתכלות יעילה יותר, ברורה וניהולית לשיפור יכולת המדידה והבקרה.
התקשרנו עם חברת Wiservice, בהובלתו של אסף, שביצעה עבורנו את תהליך המיפוי והאפיון.
הניסיון והמקצוענות של Wiservice באה לביטוי בהבנת הצרכים, יכולת התאמת הפתרונות הנדרשים להצלחה ומהירות תגובה גבוהה.
חברת Wiservice ניהלה את התהליך באופן מקצועי ביותר משלב הכרת הפעילויות בשטח ועד ההתנהלות מול דרגים בכירים בארגון.
בעזרת הפתרונות שקיבלנו, נשפר את תהליך הפקת הנתונים, נשפר את מהירות התגובה למול הדרישות ואת יכולת הסקת המסקנות.
אין לי ספק ש Wiservice סיפקה לנו מענה מקצועי ומהיר בפרויקט."
חני ירוחם - סמנכ"ל משאבי אנוש ואדמיניסטרציה - "דרך ארץ" :
"חיפשנו לבחון שינוי במודל התגמול באחת מהיחידות שלנו. 
לאור הכרות קודמת ומוצלחת עם Wiservice  ההתלבטות הייתה קצרה.
מהפגישה הראשונה, דרך הצגת ההמלצות ועד הליווי בהטמעה, ידענו שבחרנו טוב.
הניסיון והמקצועיות של אסף באו לידי ביטוי במודל חדשני, מעודד להצלחה שתומך ביעדים ובמטרות הארגוניות ואכן התוצאות לא איחרו לבוא.
לאורך כל הדרך קיבלנו ליווי מצוין ומעבר למקובל. אני משוכנעת שדרכינו יפגשו גם בעתיד."
שירה אהרונסון – סמנכ"לית שיווק , "מטב" – עמותה לשרותי טיפול ורווחה ע"ר :
"ביקשנו לבחון כדאיות להקמת יחידת קשרי לקוחות בארגון.
כתוצאה מהעבודה המקיפה והמקצועית שהציג אסף, הממצאים וההמלצות החלטנו ליישם את הפעילות.
היה לנו אך טבעי שנמשיך לשתף פעולה עם Wiservice גם בשלב האפיון וההקמה, ואכן זכינו לליווי מקצועי, איכותי ושרותי לאורך כל הדרך.
אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה עם Wiservice גם בעתיד".
שירה כהן – מנהלת האגף האמבולטורי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי :
"בהובלתו של אסף, השלמנו בהצלחה תהליך שינוי ארגוני באחת מהיחידות האמבולטוריות במרכז הרפואי.
יכולות האבחון, הירידה לפרטים וקבלת ההחלטות של אסף, עזרו לנו לבצע את השינוי על הצד הטוב ביותר.
לאורך כל הדרך קיבלנו מאסף מענה מהיר ומקצועי, ואכן התוצאות לא איחרו לבוא.
בחרנו להמשיך לעבוד עם אסף ביחידות נוספות ואין לי ספק שנמשיך לפעול יחדיו גם בעתיד." 
רפי מגן – מנכ"ל Kendago
"עם כניסתי לתפקיד, זיהיתי צורך במספר התאמות נדרשות ביחידת השרות שלנו ללקוחותינו בחו"ל.
הכרות מוקדמת שלי עם אסף יצרה שיתוף פעולה פורה אשר הניבה תוצאות מרשימות במהירות.
בתום תהליך ראשוני קצר למידי בו ניתח אסף את התהליכים השונים בתחומי השירות
ושימור הלקוחות, שיפרנו את יכולת המדידה והבקרה שלנו, ביצענו התאמות בתהליכי העבודה
ושיפרנו משמעותית את הביצועים.
יכולתו הגבוהה של אסף לרדת לפרטים וניסיונו העשיר בתהליכי שרות ובקרה,
אפשרו לו לתת מענה מלא למגוון הפערים שהטרידו אותי.
אין לי ספק שנמשיך לעבוד יחדיו גם בעתיד."
פרופ' ישראל דודקביץ, מנהל מחלקת שיקום במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי –
"שכרנו את שרותיו של אסף לבצע עבודת או"ש באשפוז יום במחלקת השיקום,
במטרה להעלות את כמות המטופלים היומית.
אסף ביצע עבודה מקיפה ויסודית לבחינת תהליכי העבודה, שיטות שיבוץ וזימון, ניתוח עיסוקים
ותקינה. ההמלצות שקיבלנו מאסף מקצועיות וממוקדות, דבר שאפשר לנו להתחיל ליישם באופן
מידי. אין לי ספק שנצליח כעת יחדיו להשיג את היעדים שהגדרנו ולהמשיך
לעבוד עם אסף גם בעתיד".
אסף שטרנברג - מנהל אגף שיווק ופרסום - "אלדן תחבורה בע"מ" –
"פנינו לאסף מ- Wiservice על מנת לעזור לנו להגדיל את התפוקות ולשפר תהליכים במחלקה העסקית שלנו באלדן.
בפרק זמן קצר ובמקצועיות ללא פשרות, אסף ביצע תהליך אבחון מקיף והציג לנו המלצות אפקטיביות לשיפור תהליכי העבודה, המבנה הארגוני, תמריצים וניתוח עיסוקים.
בימים אלו אנחנו נמצאים בשלב יישום ההמלצות וכבר מרגישים את השינוי בביצועי המחלקה.
אין לי ספק שנמשיך לעבוד עם אסף גם בעתיד".
אופיר קניאס, סמנכ"ל כספים "יחדיו, שילוח בינלאומי ועמילות מכס"  -
"אסף ביצע אצלנו עבודת או"ש במחלקת הנהלת החשבונות, במטרה להעלות את התפוקות ולשפר את היעילות המחלקתית.
במסגרת הפעילות, אסף ניטר וניתח בהצלחה את תהליכי העבודה, שגרות הניהול, המבנה הארגוני ותהליכי המדידה, הבקרה והדיווח.
אסף ביצע עבודה מקצוענית, מהירה ובהתאם גם ההמלצות שקיבלנו.
אנחנו נמצאים בעיצומו של שלב יישום ההמלצות ובמקביל מרחיבים את הפעילות למחלקות נוספות".

חאלד אבו חוסין – מנהל מחלקת טיפולי בית והמשך טיפול – "מכבי שרותי בריאות" -

"מזה מספר חודשים שאסף מלווה אותנו במגוון פרויקטים אסטרטגים.
אסף מוביל בניית מערכי מדידה, תהליכי בקרה, ניתוחים אנליטיים וניהול משאבים.
בעזרת הפעילות הענפה של אסף, אנחנו מצליחים לשפר את יכולת קבלת ההחלטות ומהירות התגובה שלנו באגף.
איכות העבודה, המקצוענות, השרותיות ומהירות התגובה – ללא פשרות!
אין לי ספק בתרומתו של אסף להצלחת הפרויקטים שלנו."

איה שגב – מנהלת מרכזי הזמנות ושירות – ארקיע שרותי תעופה בע"מ -

"עם כניסתי לתפקיד בחברה, זכיתי לליווי צמוד של אסף במגוון נושאים כמו – תכנון התקינה, שיפור היעילות, מודל תגמול חכם, תכנון יעדים שנתי, ניהול מיקור חוץ ועוד נושאים רבים.
המקצועיות של אסף הינה ללא פשרות! תוצרים איכותיים שמביאים תוצאות בזמן אמת.
מהירות התגובה של אסף עוזרת לי לקדם את הנושאים באופן מהיר ולהטמיע את השינויים מהיום למחר.
אין לי ספק שנמשיך לעבוד יחדיו גם בנושאים נוספים כי התוצאות מדברות בעד עצמן!!"
רונה בנימין – מנהלת שרות צרכנים "קוקה קולה" -
"אסף מלווה אותנו כבר שנים רבות במגוון פרויקטים בתחומי המדידה והבקרה, תכנון התקינה והתמריצים.
בזכות עבודתו המקצועית של אסף, אנחנו מצליחים לעמוד ביעדי השרות תוך שמירה על יעילות אופטימלית.
לקראת תוכניות העבודה של 2019, אסף מסייע לנו לתכנן את המשאבים הנדרשים על מנת להמשיך לתת שרות בסטנדרט הגבוה של הארגון, מבלי לחרוג ממסגרת התקציב.
אין לי ספק שנמשיך לעבוד עם אסף גם בעתיד".
 
<< חזרה לעמוד קודם