פנוי להצעות

בשנתיים האחרונות דילגתי מספר פעמים בין חברות הסלולר השונות. כל ביקור כזה נשמר היטב בזיכרון של החברות שמנסות לא אחת לשכנע אותי "לשוב הביתה".
ספק אחד ממש עקשן, מנסה בממוצע אחת לשבועיים לשכנע אותי לחזור להיות לקוח שלהם.
רוב האנשים דוחים שיחות אלו לאלתר, אולם אני להבדיל , נהנה להיכנס עם נציג המכירה לפולמוס האם ולמה כדאי לי להתנייד חזרה.
לפני מספר ימים, בהתאם לממוצע, קיבלתי שיחת טלפון נוספת מהספק.
על הקו, נציגת מכירות מפולפלת שיירתה לכיווני את שלל המגדים שיש לה להציע  –
·         יש לנו מבצע סוף שנה מיוחד
·         יש לנו מחיר מצוין ללקוחות עסקיים
·         אני רואה שהיית לקוח מועדף שלנו
·         ועוד….
והמחיר..?? גבוה ב-50% ממה שאני משלם כיום!
"אבל אנחנו נותנים שרות טוב יותר…" טענה הנציגה.
"לנו יש מרכזי מכירה ושרות פזורים בכל רחבי הארץ…" חזרה ואמרה.
לא נותר לי אלא לענות…
"גם אם נניח שאני רוצה לשלם יותר בגלל שרות, האם 50% תוספת זו עלות מוצדקת?"
"ומי אמר שמרכזי שרות הם אינדיקציה לשרות טוב??"
"אני לקוח של אחת החברות הווירטואליות ואני מקבל שרות מצוין, לא דרך מענה טלפוני וללא צורך בהגעה למרכז שרות."
הצלחתי כנראה לשכנע את הנציגה שענתה לי –  "טוב, ביי להתראות".
ואני שואל –
·         למה אתם לא עושים בקרה על חברות מיקור החוץ שלכם שמנסות אחת לשבועיים לשכנע אותי מחדש? לא חבל על המשאבים? גם אם מדובר על מבצעי "סוף שנה".
·         וגם אם אתם משלמים להם לפי הצלחה בלבד, לא חבל לכם שככה הם "מציקים" ללקוחות הפוטנציאלים שלכם? אני בטוח שההצקה השבועית הזו מרתיעה לא מעט אנשים מלחזור אליכם.
·         המחירים אט אט הולכים ומתקרבים להצעות של החברות הווירטואליות. לשלם 50% יותר על שרות זה לא מוצדק.
·         איך זה שיומיים לאחר מכן אשתי היקרה זכתה לטלפון דומה אולם קיבלה הצעה זולה יותר?? זה לא נראה טוב…
אני כנראה אמשיך לקבל שיחות טלפון כאלו, בין אם פעם לשבועיים או יותר, אבל בטוח שלא אנפנף את השיחה… שימשיכו לנסות, אני פנוי להצעות מעניינות.
פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט

אבחון ראשוני ללא עלות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם