מזה חודש ימים שאני מסתובב עם תחושה קשה של היותי פראייר.
חברות הסלולר הווירטואליות מציעות חבילות במחירי רצפה ואני עדיין משלם 120 ₪ לחודש.
למרות הניסיון המר שיש לי עם ניוד לחברה אחרת (שרות מוכר), החלטתי לבדוק את הנושא. בכל זאת, אני משלם פי 2.5 יותר בכל חודש!!
אל תטעו, ברור לי לחלוטין שהמחירים האטרקטיביים באים על חשבון השרות. וגם ברור לי לחלוטין שהחברות משקיעות את מרבית זמנם בגיוס לקוחות חדשים ומניחות כי המחיר כבר יעשה את שלו.
האמת, זה סיכון שאני מוכן לקחת בשביל להפסיק להרגיש פראייר. גם זה לא שהחברות הוותיקות מציגות שרות כזה מצוין. הן עסוקות כל היום להתנגח אחת בשנייה למי יש מהירות גלישה גבוהה יותר…
אז גלשתי, קראתי את האותיות הקטנות, טלפנתי וחיפשתי רק דבר אחד קטן. חיפשתי מישהו שאוכל לדבר אתו על המעבר. מישהו שיבטיח לי שהכול יהיה בשליטה. מישהו שיבטיח לי שבמידה ואזדקק לעזרה הוא יהיה זמין עבורי. בכל זאת, תהליך הניוד הוא שלב קריטי עבורי ולא מתחשק לי להיות שוב פעם בלי קו למשך 12 שעות….
לצערי, אני עדיין מסתובב עם תחושת הפראייר ואני בטוח שכמוני גם רבים אחרים שצמאים לקול האנושי שיעזור להם לחצות את הכביש.
אנשים מטבעם פוחדים משינויים. אילו רק החברות היו מגשרות על הפער, ההשקעה הייתה מחזירה עצמה מהר מאוד.
לא ביקשתי הרבה….רק לעבור את הניוד בהצלחה.