תהליכי עבודה להצלחה

"האיכות של היום היא המוניטין של מחר…"  (אדוארד דמינג – אבי תורת ה- TQM).
עיקר פעילות הארגון מושתת על 2 סוגי פעילויות –
  • פעילות שוטפת
  • פעילות פרוייקטלית
הפעילות השוטפת כוללת למעשה את הפעילות היומיומית של הארגון המורכבת מעשרות ומאות תהליכי עבודה המניעים להשגת מטרותיו בטווח הקצר והארוך והפעילות הפרוייקטלית באה במטרה לטפל באופן נקודתי באותם המקרים בהם הפעילות השוטפת כשלה ו/או נמצא צורך לשנות את הפעילות השוטפת בראייה לשיפור מיוחל בטווח הארוך.
ארגון חכם משלב את 2 הפעילויות באופן שוטף הן כדי לוודא שתוצאות ההווה יהיו טובות והן כדי להימצא תמיד בתהליך של שיפור מתמיד לטובת התוצאות לטווח הארוך.
מחקרים רבים הוכיחו, כי 85% מהכשלים בארגון נובעים מתהליכי עבודה לא תקינים ורק 15% נובעים מטעויות אנוש.
תהליכי עבודה לא תקינים מקשים על העובד להגיע לאיכות הנדרשת ועלולים להשפיע על הוצאות החברה, הכנסותיה, תדמיתה מול הלקוחות ועוד.
איתור כשלים בתהליכי העבודה הינו כהזדמנות לארגון לשפר את התהליך לטווח הארוך. שיפור התהליך אינו נחלת מהנדסים ומנהלים בכירים. חשוב מאוד לשתף בתהליך את העובדים הרלוונטיים, לקוחות החברה, אנשי המקצוע והמנהלים.
במערכי שרות ומכירה, העדר תהליכים מוגדרים מייצר חוסר אחידות במענה ללקוח, מאריך את משך הטיפול בפניה ולמעשה מצמצם את יכולת הנציג לסיים טיפול/לממש מכירה בנגיעה אחת. תהליכי עבודה נמצאים בכל מקום…מגיוס וקליטת המשאב האנושי לארגון, במענה ללקוח, בתפעול מערכות המידע לטיפול בפנייה, בעבודה מול ממשקים ועוד.
תהליכי עבודה תקינים הם המפתח להצלחת הארגון!
תהליכים יעילים המכוונים לקוח (חיצוני/פנימי), יאפשרו לארגון שלך לתת שרות טוב יותר שמשמעותו הגדלת רווחיות הארגון!
לנו ב- Wiservice הניסיון העשיר בבנייה, שיפור והטמעת תהליכי עבודה בארגונים מובילים במשק הישראלי. תן לנו לעזור לך להגיע רחוק יותר!
פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט

אבחון ראשוני ללא עלות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם